sâmbătă, 22 mai 2010

Inca doua liste pe RateYourMusic

     
Am mai compilat o lista mica-mare (?) cu preferinte/implicit recomandari muzicale pe anul 2009, si una pe 2008. Se gasesc pe RateYourMusic, mai exact:

http://rateyourmusic.com/list/Uroboros221/great_music_from_2009
http://rateyourmusic.com/list/Uroboros221/great_music_from_2008

M-as bucura sa fie de folos cuiva listele astea - in caz ca v-au scapat ceva lucruri interesante aparute in anii respectivi sau va coboara ochii pe ceva nou... Eu am fost foarte multumit de oferta muzicala in ultimii doi-trei ani, am avut parte de incantare maxima din zone variate si incerc sa fiu la curent cu cine ce misca pentru ca se intampla chestii faine. Astea fiind zise, sunt inca o groaza de lucruri la care n-am ajuns inca sau pe care inca nu le-am gasit, deci sper sa actualizez lista in timp.

Daca vreti ceva de acolo si nu gasiti, ziceti si o sa mai urc si dintre astea pe blog. De fapt, cred ca o sa incep de capul meu, chiar cu urmatorul post.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.