duminică, 25 septembrie 2011

Kreng - Grimoire

Grimoire e un album care ma face sa vreau sa cumpar o casa parasita, in mijlocul pustiului, pe care nimeni n-o vrea pentru ca in ea s-au intamplat niste crime oribile de-a lungul mai multor generatii de locatari. N-as vrea sa locuiesc in ea, dar as folosi-o drept casa de vacanta. As lasa-o in paragina, pivnita napadita de paianjeni, podul locuit de soareci, peretii cojiti si mucegaiul crescand in colturile unde e tot timpul umbra. As organiza petreceri decadente in casa asta, doar pentru prieteni apropiati, carora insa nu le-as spune toate detaliile povestii asa cum le-am aflat din ziarele vremii. Le-as spune doar despre zgomotele auzite uneori pe coridor, care inceteaza indata ce intri in cate o camera si inchizi usa in urma. Si noaptea dupa una dintre petreceri, amortiti de vin rosu si satui de calupuri de branza mancate intregi, eu si prietenii mei am cobori scarile in spirala si ne-am face drum printre panze si praf, pana la usa vechii temnite care se deschide la capatul pivnitei. E un loc despre care nu le-am povestit, si pe care il vor cunoaste acum pentru prima si ultima data.

Oh wait.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.