miercuri, 21 septembrie 2011

Peter Broderick and Machinefabriek - Mort aux Vaches

Mort aux Vaches e numele unei serii de albume scoase de labelul Staalplaat, fiecare volum din serie fiind rezervat unui artist din zona muzicii electronice de circulatie restransa. Au aparut de-a lungul anilor albume Mort aux Vaches cu Merzbow, Yellow Swans, Kevin Drumm, CoH, Oren Ambarchi, si chiar ansamblul Zeitkratzer. Machinefabriek e numele de artist al lui Rutger Zuydervelt, care dupa numele oribil iti dai seama imediat ca e olandez, un tip care scoate cam 10-20 de albume si ep-uri pe an, solo si in diverse combinatii. Dupa o perioada in care m-am prins ca-mi place si am incercat sa filtrez ca sa ascult numai discurile faine, mi-am dat seama ca n-are rost pentru ca imi plac toate. A scos deja niste bucati si anul asta, dar cel putin deocamdata nu vreau sa vorbesc decat despre colaborarea cu Peter Broderick, pentru ca mi se pare cea mai misto.

Cand zic ca vreau sa vorbesc despre el mint, desigur - nu vreau sa vorbesc, ci doar sa va ilustrez albumul cu una dintre cele trei piese. Daca va place (si nu vad de ce nu v-ar placea), sa incercati si albumul de anul trecut, "That It Stays Winter Forever", scos intr-o configuratie similara, dar pe ala o sa vreti sa-l pastrati pentru la iarna, cand va fi gerul cel mai crunt. Avantajul lui Mort aux Vaches e ca poate fi ascultat oricand.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.