vineri, 21 octombrie 2011

Girls - Father, Son, Holy Ghost

Trupa Girls se afla la al treilea album in 2011, dar eu abia acum aud de ea, pentru ca pana anul asta nu eram indeajuns de hipster ca sa ascult asemenea chestii. Acum insa m-am tuns, mi-am lasat un pic de barba, mi-am luat si un fular trendy pentru lunile reci ale anului, deci faptul ca ascult trupe de astea e doar o extensie fireasca a noii mele imagini publice. Girls canta un indie roc popist, daca nu chiar pop de-a dreptul, sensibil si inocent. Dar, lasand gluma deoparte, albumul m-a cucerit prin cat de schizofrenic e: de la piesa la piesa, se trece imprevizibil de la un stil la altul - cand seamana cu Beach Boys, cand cu Everly Brothers sau Buddy Holly, cand cu Yo La Tengo, cand cu Black Sabbath. E cam varza albumul, ceea ce il face foarte distractiv. Se pare ca au scos si videoclip la piesa "Vomit", care e una dintre cele mai sensibile bucati de pe album, iar clipul in sine mi se pare genial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.