duminică, 9 octombrie 2011

The Throne - Watch the Throne

Despre asta chiar nu stau sa vorbesc, ca il stie toata lumea. Kanye West a fost descoperit acum vreo zece ani de Jay-Z, care l-a invitat sa lucreze ca producator pe albumul The Blueprint. Ulterior, Kanye s-a pus pe scos albume solo pe care a fost si producator, si rapper. Intre timp, a ajuns celebru si e cel mai bine vandut rapper din lume in prezent, alaturi de mentorul lui Jay-Z. Din punctul meu de vedere, amandoi sunt niste grei, iar Kanye a inceput sa mearga intr-o directie foarte interesanta cu albumul de anul trecut, "My Beautiful Dark Twisted Fantasy". The Throne e un album pe care Kanye si Jay-Z se lauda necontenit pentru faptul ca au cucerit lumea, au bani si masini si aur si flowuri imbatabile, si toti ii invidiaza pentru chestiile astea. Adevarul e ca schema devine obositoare, iar din punct de vedere muzical albumul e ingrijit dar cam atat. Nu-mi dau seama daca plictiseala de pe Watch the Throne se datoreaza mai mult rappingului celor doi sau faptului ca producatorii de pe fiecare piesa n-au venit cu chestii senzationale. Si, in definitiv, albumul e bine facut si mi se pare ca ar trebui sa-mi placa mai mult decat imi place. Ar fi fost frumos sa faca o chestie mai extravaganta, mai putin prudenta, cum a facut Kanye pe albumul lui, dar poate data aviatoare, ce sa facem. Piesa de mai jos e cea mai tare de pe disc, din simplul motiv ca e construita pe un sample dintr-o prestatie a fetelor de la Capalna din emisiunea Tezaur folcloric. Marfa totala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.